Oferta archiwalna

Specjalista ds. obsługi pacjenta - pracownik recepcji

Oferta archiwalna

3 000,00 zł

Oferta archiwalna.

Dane kontaktowe niedostępne.

umowa o pracę


specjalista Olsztyn, pracownik biurowy Olsztyn, sekretarka Olsztyn

  • Administracyjna obsługa pacjentów tj. informacja telefoniczna,
    umawianie wizyt, prowadzenie dokumentacji i rozliczeń (wystawianie
    faktur, rachunków, fiskalizacja itp.), rejestracja i nadzór nad
    zamówieniami;
  • Prowadzenie spraw administracyjnych dotyczących oddziału;;
  • Przygotowywanie raportów i zestawień do centrali firmy.


Wymagania

posiada doskonałe umiejętności organizacji pracy i czasu;
dobrze radzi sobie w sytuacjach stresowych;
lubi pracę z dużym zakresem samodzielności i odpowiedzialności;
z łatwością nawiązuje kontakty;
reprezentuje wysoką kulturę osobistą;
posiada wykształcenie min. średnie;
dobrze zna pakiet MS Office;
komunikuje się w j. angielskim;


Oferujemy

różnorodną pracę w niewielkim ambitnym zespole w rozwijającym się oddziale;
dołączenie do firmy z tradycjami, której kluczowymi wartościami są Pasja, Praca Zespołowa, Fachowość i Wsparcie;
dobrą atmosferę w pracy;
stabilne warunki zatrudnienia, godziny pracy 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku;
wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji wraz z dodatkowymi benefitami (opieka medyczna, karty sportowe);
umowa o pracę.


Klauzule informacyjne

Aplikuj

Ważne do: 2020.01.11, wyświetleń: 695

nr ogłoszenia: 295